top of page

Zakaj je vonj ključen v gostinstvu in hotelirstvu?

Psihološki vpliv vonja na goste in kako ga uporabiti v svojo korist.


Vonj je prvo, kar človek nezavedno zazna ob vstopu v prostor – še preden opazi ambient, pohištvo ali postrežbo. V gostinstvu in hotelirstvu, kjer gre za ustvarjanje pozitivne izkušnje, je vonj ključni del prvega vtisa. Prav tako pa lahko deluje kot tihi ambasador blagovne znamke, ki se vtisne v spomin gostov.

Vonj močno vpliva na izkušnjo gostov. Odkrijte, zakaj je dišava ključen element v hotelih, restavracijah in barih ter kako jo uporabiti premišljeno.

1. Vonj sproži čustvene odzive

Dišave delujejo neposredno na možganske centre za spomin in čustva. Prijetna aroma lahko sproži občutek topline, ugodja ali sprostitve, kar pripomore k večjemu zadovoljstvu obiskovalcev.


2. Krepitev identitete blagovne znamke

Hoteli, restavracije in bari, ki uporabljajo enotno, skrbno izbrano dišavo v vseh prostorih, ustvarjajo t. i. »signature scent«. Ta postane del njihove identitete in obiskovalci ga pogosto povežejo z luksuzom, udobjem ali domačnostjo.


3. Vonj vpliva na zaznavo čistoče in kakovosti

V javnih toaletah, hotelskih sobah ali restavracijskih prostorih vonj neposredno vpliva na občutek urejenosti. Celo subtilna, stalna prisotnost prijetne dišave lahko izboljša vtis o čistoči in profesionalnosti.


4. Vonj poveča zadrževanje in zadovoljstvo gostov

Raziskave kažejo, da ljudje ostanejo dlje in se pogosteje vračajo v prostore, kjer je vonj prijeten. To pomeni večji obisk, večja verjetnost ponovnega obiska in boljša ocena izkušnje.


5. Orodje za diferenciacijo v konkurenčnem okolju

Vse več gostincev in hotelirjev se zaveda, da vonj ni več le detajl, temveč konkurenčna prednost. V dobi, ko je vizualna podoba že skoraj standardizirana, lahko prav dišava ustvari razliko, ki jo gostje začutijo in si jo zapomnijo.


Vonj močno vpliva na izkušnjo gostov. Odkrijte, zakaj je dišava ključen element v hotelih, restavracijah in barih ter kako jo uporabiti premišljeno.
Dišave za prostor BOW

Komentarji


bottom of page