Kulinarični dizajn kot orodje za korporativno komunikacijo
- Lotti Gostič
- Jul 27
- Branje traja 1 min
Učinek čustvenega sporočila skozi personalizirane jedilnike, teksture in oblike.
V času, ko blagovne znamke iščejo nove načine, kako nagovoriti svoje občinstvo, se kulinarični dizajn izkazuje kot inovativno orodje korporativne komunikacije. Hrana že dolgo ni več le hrana – postaja medij, skozi katerega podjetja izražajo identiteto, vrednote in zgodbe.
Personalizirani jedilniki, teksture in oblike, izdelani s pomočjo silikonskih modelov po meri, omogočajo, da se vizualna podoba podjetja preplete z okusno izkušnjo. Logotip v maslu na hotelskem zajtrku, simbol blagovne znamke v obliki čokoladne dekoracije na torti ali tekstura tkanine podjetja vtisnjena v sladoled – vse to niso le detajli, ampak učinkovita komunikacijska orodja.
Kulinarični dizajn deluje na ravni čustev. Vonj, tekstura in okus sprožajo spomine, ustvarjajo asociacije in krepijo emocionalno povezanost z blagovno znamko. Takšne izkušnje niso prisiljene – so doživete, osebne in iskrene. Zato jih občinstvo dojema kot avtentične in si jih dolgoročno zapomni.
Za podjetja, ki želijo preseči klasične marketinške metode, predstavlja kulinarični dizajn odlično priložnost za vzpostavljanje globljih vezi z gosti, strankami ali partnerji. Gre za subtilno, a izjemno učinkovito obliko korporativne pripovedi – takšno, ki se okuša in doživlja.





Komentarji